SSS
15 Şubat 2022

Sık Sorulan Sorular


Hastanenizde acil muayene var mı?
Kurumumuzda kırmızı alan tanımlaması bulunmamakta olup  MHRS'den  randevu alarak sağlık hizmetlerimizden faydalanabiliriz. Kurumumuzda 24 saat acil diş muayenesi  yapılmaktadır.

2. Dişimizi çektirdikten ne kadar sonra yemek yiyebiliriz?

Diş çekiminden 2 saat sonra yiyebilirsiniz.24 saat boyunca çok sıcak , asitli gıdalar,alkol ve sigara kullanılmamalıdır.

3. Kurumunuzda sigorta geçerli mi? Ücretli hastalarda muayene olabilir mi?

Kurumumuz devlet hastanesidir. Randevu aldığınız takdirde GSS'li hastada ücretli hastada muayene olabilir.

4. Engelli hastalarınız için merkezimiz ne gibi imkanlara sahip?

Öncelikli olarak engelli hastalarımızı iki grup altında değerlendirip yapılanmamızı üç grup şeklinde şekillendirmiş bulunuyoruz.

Engelli olup merkezimize gelmesinde sorun olmayan hastalarımıza verdiğimiz tedavi hizmetleri.
Engelli olup merkezimize gelemeyecek durumda olup hekim ile iletişim kurabilecek ve tedavi esnasında ağzını açmasında sorun olmayan hastalarımıza verdiğimiz tedavi hizmetleri.
Engelli olup merkezimize gelemeyecek durumda ve hekim ile iletişim kuramayan aynı zamanda da ağzını açmasında mani durumu mevcut olan hastalarımıza verdiğimiz tedavi hizmetleri.
Öncelikle merkezimize gelen engelli hastalarımız bakanlığımızın yayınlamış olduğu 2010/73-80 nolu genelgesine istinaden her birimimizde öncelik hakkına sahiptir.Hasta kabul,röntgen ve poliklinik hizmetlerini alırken otomasyon sistemi öncelik vermek üzere ayarlanmıştır.Merkezimizde hastalarımız her türlü tedavi imkanı bulabildiği gibi kalite standartları gereği kişisel ihtiyaçlarını karşılayacak otopark, rampalar ,asansörler,engelli wc’ler gibi her türlü donanıma sahip bulunmaktadır.
Engelli olup merkezimize gelemeyecek durumda olan hastalarımız eğer hekimi  ile diyalog kurabiliyorsa ve ağzını açmasında bir sorun yoksa raporu ile birlikte bir yakını başvurursa Evde Bakım Hizmetlerini gerçekleştiren personelimiz hastalarımıza mobil ünitlerimiz ve araçlarımız ile adreslerine intikal etmek sureti ile mümkün olabilecek her türlü tedaviyi evlerinde yerine getirmektedir.
Engelli olup hekim ile iletişime geçemeyen ve ağız amcasında problem olan hastalarımız içinse Genel sekreterliğimiz ile yapmış olduğumuz uygulama sonucu hastalar genel anestezi altında eğitim almış hekimlerimiz tarafından tedavileri sağlanmaktadır. Bu hizmeti alabilmek için herhangi bir hasta yakınının hastanemize başvurması yeterli olmaktadır.
 

5. Doktorumuz çağırdığında nereden ismimizi takip edebiliriz?

Doktorlarımızın muayene odalarının kapılarının üzerinde bulunan ekranlardan veya hasta kabul işlemlerinin yapıldığı duvardaki büyük ekranlardan isim ve gideceğiniz oda numarasını takip edebilirsiniz.

6. Doktorumuzdan memnun olmadığımızda değiştirebilirmiyiz?

Hastalarımız hasta hakları yönetmeliğinin 9.maddesi gereği hekim değiştirme hakkını kullanabilirler.Bunu yaparken hasta hakları birimimize başvurarak bir form doldurmaları yeterli olmaktadır.

7.Randevuyu nereden almamız gerekiyor?

2011 yılında kullanımına başlanan Merkezi Hastane Randevu aracılığı ile internetten(www.mhrs.gov.tr) yada telefon (182) ile randevu almanız mümkündür.Hastane randevu merkezi ,Sağlıkta Dönüşüm Programı kapsamında vatandaşlarımıza sağlık hizmetine daha kolay erişmesinin sağlanması ve hastanelerimizin daha etkin verimli şekilde hizmet sunulabilmesi için geliştirmiş bir projedir.